کد خبر: ۸۹۳۵
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴

کوچه خیران گمنام

خیریه حضرت زهرا (س) سال‌۱۳۹۰ در این کوچه احداث شد و پانصد‌خانواده و حدود ۲‌هزار نیازمند تحت پوشش آن قرار دارد. تهیه جهیزیه، ویزیت رایگان بیماران از خدمات ارائه‌شده این خیریه به نیازمندان است.

حسین بیابانی، عضو شورای اجتماعی محله دروی| کوچه چهارده معصوم‌۲۹ در رسالت‌۵۷ محله دروی واقع شده است. ابتدای این کوچه به خیابان چهارده‌معصوم (ع) و انتهای این کوچه سیصد‌متری به خیابان شهید‌حامد برادران منتهی می‌شود. کوچه چهارده معصوم‌۲۹ مدت‌ها قبل به‌دلیل وجود باغ بن‌بست بود، اما با پیگیری اهالی، بخشی از باغ که در مسیر کوچه بود، تملک و بازگشایی شد؛ به همین‌دلیل اکنون تردد خودرو‌ها و اهالی در این کوچه بیشتر است. حضور خانواده شهید، وجود خیریه، هیئت مذهبی، مسجد و حسینیه از مهم‌ترین ویژگی‌های این کوچه قدیمی است.

 

کوچه خیران گمنام
شهید مدافع حرم، محمود سالاری، افتخار محله و این کوچه است. او مهر۱۳۹۵ وقتی ۲۵ سال داشت، در منطقه شیخ سعید شهر حلب در سوریه در روز عاشورا به شهادت رسید و پیکر بی‌سر مطهرش در بهشت رضای مشهد آرام گرفت. پدر این شهید هنوز ساکن همین کوچه است.

 

کوچه خیران گمنام
مسجد و حسینیه موسی‌بن‌جعفر (ع) سال‌۱۳۷۶ به‌همت جمعی از خیران ژرفی‌های مقیم مشهد احداث شد. این مکان مقدس اکنون برای بهسازی سرویس بهداشتی، خرید و فرش و تجهیز سیستم صوت به حمایت خیران و شهرداری نیاز دارد.


کوچه خیران گمنام
خیریه حضرت زهرا (س) سال‌۱۳۹۰ در این کوچه احداث شد و پانصد‌خانواده و حدود ۲‌هزار نیازمند تحت پوشش آن قرار دارد. تهیه جهیزیه، ویزیت و درمان رایگان بیماران و توزیع بسته‌های معیشتی از خدمات ارائه‌شده این خیریه به نیازمندان است.

 

کوچه خیران گمنام

محمدحسین سعادتی از کاسبان قدیمی کوچه است. او در مغازه کوچک و نقلی خود، هوای مردم را دارد. همین کار باعث شده است اهالی از او راضی و مشتری پروپاقرصش باشند.

ارسال نظر